Tårtor till tusen

Tårta fyra dagar i rad. Det blir lätt så när sonen fyller tre år ena dagen, den andra dagen är tårta fortfarande god och man äter upp resterna från födelsedagen, den tredje dagen gifte sig sambons ena bror och den fjärde hade sonen kalas med sina kompisar. Nu är jag mätt…

… Och vad gör jag då? Ställer mig och bakar den femtioelfte tårtan så klart! Den här gången för gofika på jobbet på fredag. Kanske har tårtsuget återuppstått tills dess.

Bilden visar en av dagens tårtor: Tågtårta till en tågfanatikers treårsdag. Och jag hade jävligt kul när jag gjorde den.

20120902-215654.jpg

Kommentera

