Julfeeling

Vilken är den viktigaste julklappen? Den som du skaffar till dig själv, så klart. Vad blir det i år?

Min julklapp till mig själv är en adventskalender. Från Bodyshop. Varje dag från på torsdag fram till julafton ska bjuda mig på en produkt från deras sortiment. Nice.

Som den goda dotter som jag är köpte jag en precis likadan till min mamma. Så nu kan vi tillsammans öppna luckor, gilla tillsammans och ibland i var sin del av landet samtidigt gnälla över för intensiva dofter.

Spännande.

En reaktion på ”Julfeeling

Kommentera

