Kolmården rules

20110618-081926.jpg

Den här dagen har jag tillbringat i Östergötland med familj och mamma och pappa. Kolmårdens djurpark. En jävligt härlig utflykt. Speciellt eftersom regnet höll sig borta ända till vi var på väg ut igen. Nytt för i år är Safari – en linbana som svävar över björnar, lejon och giraffer. Klart värt att köa för.

En annan kul grej är deras Vilda möten. Pappa cashade idag in sin sextioårspresent från mig – en timma inne hos vargarna. (Och ja, han kom ut levande.) Perfekt present till någon som har allt han behöver och älskar naturen.

Nu är jag skittrött men också skitnöjd. Gnomeo and Juliet på min tv. Exakt vad min hjärna klarar av och vill ha. Sedan kudden.

Kommentera

