Naiva föräldrar

– Jag vet inte, håller på att utreda det. Men jag är inte jätteorolig.
– Han ska över till en kompis. Det blir lugnt.
– Hon ska på drogfritt disco. Jag är inte alls orolig.

Citaten är saxade från dagens tidning. Tre föräldrar har svarat på frågan ”Har du koll på vad ditt tonårsbarn ska göra på valborg?”. Och ingen är orolig.

Hur naiv får man vara? Vad gör barnen EGENTLIGEN?

3 reaktioner på ”Naiva föräldrar

  1. Jag läste oxå det där och funderade på hur blåögda folk är nuförtiden. Det är ju bara att gå tillbaka till sig själv och vad man gjorde på Valborg.

  2. Kallas försvar, vänta bara till vi är tonårsföräldrar. Mina små änglar kommer aldrig att göra mamma orolig!😉

Kommentera

